Юридичні послуги

Під час організації похорону оформлення документів після смерті один з найбільш відповідальних періодів. Для швидкої процедури оформлення документів треба вивчити весь необхідний перелік документів. Оформлення документів після смерті здійснюється у відповідних установах. Дана процедура проходить тільки при пред'явленні паспорта відповідального за організацію похорону. Заявник може бути як родич покійного, так і інший громадянин, який взяв на себе зобов'язання за проведення і організацію похорону.

Кожен виданий документ медичної організацією або органом ЗАГСу вимагає ретельної перевірки занесених до нього записів. Особливу увагу треба звернути на дати, точність написання посадовими особами графи із зазначенням прізвища імені по батькові померлого, дата його народження і смерті, місця народження і смерті, а так само чітке зазначення причин смерті. Необхідно простежити, щоб папери були завірені печаткою організації та підписані посадовими особами.

 

При оформленні документів на похорон при собі треба мати:

  • - паспорт особи відповідальної за поховання;
  • - гербової підтвердження про смерть;
  • - квитанцію-договір на церемоніальні послуги з підтвердженням замовлення номера нової могили.

 

Похоронне бюро "Тихий Ангел” надає допомогу в одержанні необхідних паперів пов'язаних з похоронами. Не витрачайте час і нерви на оформлення паперів довіртеся ритуального дому Тихий Ангел.

Телефонуйте цілодобово


+38 (099) 09 77 296

+38 (098) 09 71 793

+38 (073) 41 07 642